[np. My Chemical Romance - Welcome to the black parade]

Ulkona on rumaa. Harvemmin on näin. On pimeää, taivas pilvinen ja asfaltti kiiltää katulamppujen valossa, aamulla näet putosi taas taivas niskaan. En tajua miten aina sattuu se vesi tulemaan kesken koulumatkan, sellaisena aamuna, jolloin on saanut jopa todeta itsensä kauniiksi. Ja sellaisina aamuina tietysti sateenvarjokin unohtaan lähteä mukaan.
Näin kävi tänä aamuna minulle.

[np. Sunrise Avenue - Fairytale gone bad]

Aamu olikin varmaankin koko päivän ainut "vastoinkäyminen". Saimme kylläkin enkun kokeet, 9 tuli, ja hieman mieliala laski. Mutta pääsin siitä nopeasti yli. Kaverit pitävät minua mielenvikaisena, kun 9 on huono numero minulle. No, tuskin se normaalia on olla niin kireä, mutta se on suhtautumiseni kouluun, enkä saa sitä helpolla muutettua. Enkä usko, että tarvisikaan paljon muuttaa, eihän tuosta minulle mitään haittaa ole, hyötyä enemmän. Osaanhan kuitenkin aina välillä levähtää.

[np. Technicolour - Someday]

Huomenna sitten äidinkielen koe. Huoh. Lempiaineeni, aine, jossa haluan olla paras ja jota niin rakastan. Tulevaisuuden suunnitelmat liittyvät näillä näkymin juuri siihen. Mitään varmaa ei vielä ole, mutta pikkutytöstä lähtien olen aina haaveillut jostain ammatista, johon liittyy kirjoitus. Ja tätä nykyä matkustelukin olisi plussaa ammatissa. Saa nyt nähdä mihin sitten lopulta päädyn, vasta kasillahan olen. Tosin opo on jo käskenyt meitä miettimään tosissaan ja ihan oikeasti pohtimaan mihin koulun jälkeen. Niin. Olisi se kai ihan järkevää.

Mutta nyt, aika mennä.
Heip.