Mikä sä oot, kun sä et ikinä mene ulos? Mikä sä olet, kun sä et tee ikinä mitään, oot vaan? Mikä sä oot, kun sulla ei ole poikaystävää?

Näin multa kysyttiin.

Oletko sä lesbo? Eikö sua muuten vaan pojat kiinnosta? Mikset sä sitten mene ulos iskemään poikia? Miks sä olet aina vaan sisällä?

Toi jo melkein loukkas. Mitä se muille kuuluu, kenestä mä olen kiinnostunut? Ja tarkoittaako sisällä oleminen itsekseen sitä, että on tylsä, outo ja yksinäinen? En mä ole mitään noista. Enkä ole lesbo, niin kuin joku erehtyi kysymään. Vaikuttaako se, että mä en jaksa mennä ulos, mun seksuaaliseen suuntautumiseen? No ei todellakaan. En vaan pysty menemään ulos "iskemään poikia", koska en ole kiinnostunut kuin yhdestä, jota mä en tietenkään voi saada, se on tiedossa jo.

Nyt kai ajattelet, miksi mä sitten vain yksin olen kotona, enkä siirry eteenpäin, jos joku tietty poika ei ole kiinnostunut musta? No, vastaus on yksinkertainen. Ei mua kiinnosta pojat, jotka juoksee pihalla yötä päivää, eikä pojat, jotka on semmosia.. no poikia. Jotain mitä ne ei oikeesti ole. Ei mua kiinnosta semmonen seura, jonka pääidea on pitää hauskaa ja bilettää, juoda ja polttaa. Pörrätä mopoilla. Mitä vaan. Ei mua se kiinnosta. Mua kiinnostaa vaan se yks poika.

Miten mä pääsisin vihdoinkin eteenpäin?