Millanen olisi SUN olo, jos vanha, kusipääksi havaittu, ihastuksesi yllättäen ottaa yhteyttä, vaikkapa tekstaamalla? Mä oon ainakin ihan sekasin.

Ollaan me tietysti nähty toisiamme koulussa joka ainut päivä sen "meijän jutun" jälkeen. Nyt on kuitenkin kesäloma takana päin, samoin vajaan kolme kuukauden yhteydetön aika. Kun me taas pari viikkoa sitten nähtiin toisemme, ei meidän välillä tainnut olla yhtään mitään sähköä enää. Tietysti pistin merkille herran uuden, komeahkon, ulkomuodon, mutta siihen se sitten jäikin. Onneksi.

Nyt se taas tekstaa. Kyselee miten meni kesä ja harmittelee ettei olla juteltu. No, olenhan mä kieltämättä kaivannu jotain poikaa, joka olis kiinnostunut musta, mutta ei tota, EI. Mä oon tainnut jo melkein luvata itselleni, etten lankea siihen jätkään enää kertaakaan. Paitsi että mä oon niin helposti taivuteltavissa.

Vahvistakaa mua vähän.